Obsługę Informatyczną (Outsourcing IT) kierujemy do wszystkich przedsiębiorstw.
Powierzając swoje środowisko IT doświadczonym inżynierom Help Com Support, zapewnisz sobie i swoim klientom,
ciągłość działania oraz najwyższą dostępność usług IT.
Wszystkie usługi przez nas realizowane są w oparciu o dobre praktyki, standardy i zalecenia,
zawarte w bibliotece ITIL® (Information Technology Infrastructure Library)
Gwarantuje to naszym klientom wysoką jakość i bezpieczeństwo poprzez utrzymanie gwarantowanych wskaźników SLA (Service Level Agreement)
W ramach Obsługi Informatycznej (Outsourcing IT) nasza firma oferuje:
• Stały i nielimitowany serwis informatyczny - Helpdesk IT
• Administracje serwerami opartymi o Microsoft Windows Serwer oraz Linux
• Pełna administracja infrastrukturą informatyczną
• Zarządzanie bezpieczeństwem danych
• Archiwizację danych
• Pomoc na miejscu u klienta
• Pomoc zdalną
• Konsultacje Telefoniczne
• Kompleksowy serwis i obsługa stacji roboczych i urządzeń biurowych
• Okresowe przeglądy, kontrole i inwentaryzacje sprzętu, oprogramowania i sieci teleinformatycznych
• Audyty
• Szkolenia
i wiele innych